Fredag 6/6 2008 - Nationaldagen


2008-06-07 - 18:09:01

Igår vaknade jag inte försen ganska sent. Gick ut på altanen och solade någon timme i det otroligt varma vädret och njöt av första sommarlovsdagen. På eftermiddagen åkte jag och familjen iväg till Nacka för att kolla på några båtar som skulle åka förbi Djurgården. Men när vi kom fram luktade det så mycket rök från en skogsbrand i närheten att vi inte kunde vara kvar. Istället åkte vi till en park i närheten av där vi bor och jag passade på att leka lite med kameran som ni ser.. ;)

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Lexie kommenterade:

grymt härliga bilder :D

Amanda kommenterade:

Sött halsband och jag älskar toppen! KRAM!

2008-06-08 @ 18:23:52
Blogg/hemsida: http://cashias.blogg.se/
mh kommenterade:

fin blogg :)

2008-06-18 @ 11:47:57
Blogg/hemsida: http://hellemarck.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback