270608


2008-06-27 - 12:34:14
Ytterligare en arbetsvecka som gått och jag börjar komma in i tempot mer och mer nu.. I förrgår träffade jag E och T för första gången sedan sommarlovet började(!). Efter några timmars fikande med välbehövligt tjejsnack fick mig att inse hur mycket jag verkligen har saknat dem! Tyvärr har vi alla fullspäckade scheman i sommar..

På tal om scheman så finns nu våra nya scheman för tvåan upplagda... Ja, kan ju säga att det verkar bli mycket tuffare i höst än det har varit det här året. Extra viktigt att ta vara på semsetern med andra ord!

Igår fyllde farmor år och hon och farfar är uppe från småland och passar kusinerna den här veckan så på lördag ska vi ha en liten släktmiddag!  Stooort grattis farmor!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

Saknat dig otroligt också! Vi måste fasen pricka in fler dagar som alla kan på!

Towe kommenterade:

Håller med er. Man saknar varandra så galet mycket!

2008-06-27 @ 13:17:05
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback