The best you never had


2008-07-01 - 21:40:41

Strejk i morse, men det löste sig.. Kom till jobbet tidigare än någonsin! Därför kunde jag sluta redan klockan fyra för att träffa E och M. Men tyvärr hade M skadat handleden, så det blev glass med E och A istället. Givetvis började det spöregna när vi skulle gå till glasstället, och ingen av oss hade paraply. Haha, dränkt katt var bara förnamnet på hur jag såg ut efter den underbara promenaden ;)


[Har lyssnat på den här hela dagen...
Och utan att tolka in allt för mycket kan jag säga
att texten skulle kunna vara skriven av mig...]

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

blev en spännande dag :D


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback