Första sommarlovsdagen!


2008-07-04 - 16:34:38
Igår var det sista dagen på jobbet, så nu har jag äntligen sommarlov!!! 
Efter jobbet träffade jag M en stund inne i stan. Vi har inte träffats sedan skolavslutningskvällen så vi hade en hel del att prata om. Vi åt glass i Kungsträdgården, med musikal i världsklass som spelade samtidigt, och gick omkring på stan.

Just nu håller jag på att packa som en galning, för imorgon åker jag till Öland i två veckor! Ska blir underbart, hoppas att det blir fint väder bara... Just nu är min säng överbelamrad med saker jag vill ta med mig, men jag inser att jag måste plocka undan minst hälften, annars kommer inte allt gå ner i resväskan... Vilka problem man kan ha ibland!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback