Today's gonna be the day...


2008-01-24 - 17:21:07
image302
Igår var det öppet hus på skolan och jag och T var otroligt duktiga volontärer. Det hände en hel del knäppa saker också. Framför allt har det väl aldrig varit så pinsamt att spela kort, eller så roligt att trycka på hissknappen, haha. Innan öppna huset pluggade jag matte med S och S (haha, roligt att båda heter S =P ) Vi satt i tre timmar och tragglade mattetal, men det var faktiskt ganska roligt.. Som vi konstaterade, tiden går aldrig så fort som när man pluggar matte (eller kollar på favorittvserien ;P )

Idag pratade vi om myter och motiv på svenskan på förmiddagen och efter lunch var det dags att göra coopertestet = springa 2 km så fort man kan på ett löpband. Uschanimej, inte roligt.. Men det gick ändå, så nu gäller det bara att börja gymma ordentligt så att jag kan förbättra dagens resultat till vecka 15 då nästa test är..

2 KOMMENTARER



Kommentarer
M A R I A kommenterade:

haha ja det är kul när det blir sånna oväntade bilder :) och tack!

nyco kommenterade:

haha hörde om "neger o president" insidenten :P o grattis till copper testet o jag tror på dig så det kommer gå bra nästa gång :)

2008-01-24 @ 23:55:24

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback