The weekend


2008-01-06 - 15:50:35
image291
I går var det traditionsenligt firande av pappa på Heron City. Blev dock lite annorlunda i år med några fler som var med och firade + att vi spelade bowling (vem gjorde 3 strikar på rad tror ni? ;P) Givetvis blev det också bio, Förtrollad. Den var faktiskt förvånantsvärt bra och det var roligt att se Patrick Dempsey i någon annan roll än som Mc-Dreamy i Greys Anatomy. Efter bion åkte vi hem och åt kinesiskt och kollade på ytterligare några filmer. Bäst av dem var helt klart The pursuit of happyness, eller "Jakten på lycka" som den heter på svenska. Så otroligt bra! Måste erkänna att det kom några tårar..

Just nu håller jag på att skriva på ett fruktansvärt jobbigt engelskarbete. Givetvis har jag dessutom lyckats glömma ta med mig en jätteviktig del till det arbetet hem från skolan, så jag måste göra dubbelt arbete nu. Ja, så var det med det lovet och hej igen stress. Imorgon blir det i alla fall träning på gymmet, någon som hänger på?

4 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

den här tösen har franska steg 5 redovisning på tisdag och matteprov steg 5 på onsdag, jag tror att jag skipper träningen imorgon ^^

nyco kommenterade:

den va läskig >.

2008-01-06 @ 17:21:27
Towe kommenterade:

Jag har stukat handleden så jag bör inte lyfta vikter. ska du träna nån mer dag?

2008-01-06 @ 18:04:37
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se
Debbie kommenterade:

Juste, Jakten på Lycka har jag ju faktiskt hemma.. men inte sett den än. Ha, kanske man skulle ta å göra :D Glömt bort! Den verkar bra :)

2008-01-09 @ 13:11:10
Blogg/hemsida: http://dendardebbie.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback