Saturday night


2008-01-19 - 22:42:47
Fick världens ryck och bestämde mig för att städa rummet. Inte bara lite allmänt "plocka-undan-kläder-bädda-sängen"-städning utan en ordentlig utrensning av lådor och garderober också. Japp, så roligt hade jag det den här lördagskvällen. Känns väl sådär lagom patetiskt. Hittade ett gammalt födelsedagskort jag fick av N och S för ungefär tusen år sedan. Kom inte ens ihåg att jag fått det, men oj vad jag skrattade när jag hittade det i en låda ikväll. Haha, alla minnen som kommer tillbaka.. Jösses!

Nu ska jag fortsätta att kolla på Gossip girl. Har ett avsnitt kvar att kolla på innan jag har sett alla.
Trevlig kväll!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

vill jag veta viket kort det e?

2008-01-20 @ 01:15:11
JohannaC kommenterade:

Hahah, det vill du nog ;)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback