Morgoninlägg!


2008-01-29 - 07:58:39
Första gången på otroligt länge som jag bloggar innan skolan börjar. Måste erkänna att det bara beror på att jag har min skoldator hemma.. Tänker vara lite "risktagande", haha, och inte ta med den till skolan. Får hoppas att jag inte behöver den, men den får faktiskt inte plats i min väska idag, för jag har med min träningskläder också. I eftermiddag är det gymmet som gäller! Det ska faktiskt, tro det eller ej, bli skönt att ta ut sig ordentligt.

Nehepp, nu borde jag försöka packa ihop grejerna för att jag ska hinna till bussen.
Ha en bra dag!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

när börja du? tog 815 idag skulle fan till riksdan idag =(

2008-01-29 @ 14:18:41

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback