Lite tankar


2008-01-02 - 18:35:27
Så, efter en minst sagt intensiv nyårshelg har jag några dagars ledigt innan skolan börjar igen. Eller tja, har ju fortfarande inte gjort engelskan, men som sagt är ett av mina nyårslöften att stressa mindre, så jag ska unna mig att vara helt ledig någon dag till i alla fall. På söndag fyller pappa år också. Då blir det traditionsenligt biobesök i Heron City.
På lördag har jag nog, i champangeruset, råkat dubbelboka mig.. Så nu har jag ett val att göra som jag inte vill göra egentligen.. Men det löser sig nog.
image288
Känner mig dessutom ganska snurrig av för lite sömn den senaste tiden. Ligger och läser Harry Potter till sent in på nätterna. Fick sjuan i julklapp, men har bestämt mig för att jag måste läsa om sexan innan jag kan läsa den sista boken..
Dagens gladaste nyhet är i alla fall att vårt Internet fungerar igen!! Jippie!!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback