Jag är pigg


2008-01-14 - 09:25:04
image295
Aaah, hade verkligen panik på min dator i helgen. 20 virus och lika många spionprogram hade jag visst i datorn, suck. Ibland hatar jag verkligen tekniska prylar. Dessutom var datorn tvungen att stå på hela natten i mitt rum och gjorde att jag inte kunde sova inatt på grund av allt brum. Så nu sitter jag här, berikad med två timmars sömn det senaste dygnet, och jag har nog inte varit så här pigg på flera veckor. (Notera att i det här fallet är pigg inte synonymt med "full av energi" utan med gris som är den svenska översättningen av det engelska ordet pigg.)

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

haha du e väll ingen gris :P det e ju min roll :P

2008-01-14 @ 18:09:58

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback