Hide away


2008-01-25 - 10:26:51
Goder dager allesammans! Idag började skolan klockan 8:30, men jag höll på att komma ordentligt försent på grund av någon olycka som hände en av bussarna för min. Därför var alla passagerarna på den bussen tvugna att bli upplockade av "min" buss, mitt på motorvägen. Men jag hann faktiskt till skolan ändå.

Nu ska jag och J snart gå på tyska. Sedan blir det lunch och efter det några till lektioner fram till klockan tre. Efter det vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra... Kommer nog bara att var allmänt glad att det är helg. Däremot kommer jag ha ganska mycket att göra under lördagen och söndagen..

Världens finaste låt? Laleh - Hide away
(lyssna bara på musiken.. Själva videon har inget med låten att göra ;P )

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

haha låter som min buss nästan dörrarna sluta funka så vi fick bryta upp dem

2008-01-25 @ 13:50:14

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback