Första dagen...


2008-01-01 - 11:05:20
...på det nya året. Det känns väldigt konstigt att det nu är år 2008. Jag tycker att det var igår som jag var orolig att prick på slaget när 1999 blev 2000 skulle tyngdkraften sluta fungera, haha. Nu, åtta år senare, är jag nog lite klokare, eller kanske inte...

Nyårslöften är ju brukligt att ha, men jag har aldrig varit ett riktigt fan av dem. Tror att det är ganska vanligt att de håller i ungefär en vecka eller så... Men i år tänkte jag försöka och se hur länge jag klarar av att:
♥ Träna minst en gång i veckan (med start nästa vecka ;) )
♥ Stressa mindre (Lycka till Johanna...)
♥ Tro mer på mig själv
♥ Våga ta fler risker

Tror att det får räcka med dem.. Har ni några nyårslöften?

4 KOMMENTARER



Kommentarer
Blue kommenterade:

Nepps... tror inte på dem... eller vad jag ska säga...

Ingen idé.

Men skulle jag ge några så tror jag att din variant var ganska bra... jag ska nog försöka anamma dina löften fastän jag ger inget löfte...

Ehh... o_O fatta nån vad jag nyss skrev? Jaja...Nej jag har inte avgett ett enda löfte som ett kort svar på din korta fråga. :)

nyco kommenterade:

nje kommer aldrig lyckas hålla dom så varför försöka :P

2008-01-01 @ 22:53:08
Towe kommenterade:

Nepp inga löften i år. Möjligen att jag inte ska röka på hela året = inte så svårt att hålla. Men jag följer gärna med dig och tränar om jag får?

2008-01-02 @ 09:02:08
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se
ell kommenterade:

jag följer gärna med och tränar, har blivit lite dåligt med det förra terminen, men detta år ska det bli bättre :P

2008-01-02 @ 16:10:01
Blogg/hemsida: http://ellenw.bilddagboken.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback