Extra helg


2008-01-08 - 17:00:23
image292
Det visade sig att jag inte hade någonting att göra i skolan idag eller i morgon, så jag har fått en extra helg mitt i veckan. Det känns väldigt välbehövligt med tanke på att jag tycker att lovet gick alldeles för snabbt. Nu får jag några extra dagar på mig att ta det lugnt. Engelskan gick faktiskt ganska bra igår, även fast det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig.. Lyckades också pallra mig iväg till gymmet, vilket var riktigt skönt. Dock var en viss person där (eller några stycken faktiskt) som jag har lite blandade känslor för.. Suck, Johanna...

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

fan va bra me engelskan :P ok hur gickgymmandet då? eller kolla du bara på pojkarna? :P

2008-01-09 @ 00:23:05

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback