What a day


2008-02-09 - 19:26:24
image325
Idag har det blivit ännu mer planering inför New York-resan. Vet att jag har tjatat en hel del om den, och det kommer antagligen att bli ännu mer, men jag kan helt enkelt inte låta bli ;)

Annars så överraskade jag familjen i morse med min "schlageroutfit". Måste säga att jag tycker att  jag är jättesnygg, men av någon anledning började de gapflabba när de såg mig.. Röda strumpbyxor, jättemycket smink och kortkort svart klänning kanske inte riktigt var en hitt. Toppa det med en otrolig håruppsättning bestående av löshår och pärlor i mängder så har ni en bild av mig just nu. ;)

Ikväll blir det kyckling med fetaost och oliver, så gott!
Ha en trevlig schlagerkväll allesammans! :)

3 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

HAHAHA DU ÄR JU INTE KLOK!

A. kommenterade:

åh.. jag vill också till ny. ;)

2008-02-11 @ 18:02:58
Blogg/hemsida: http://poplockar.webblogg.se
nyco kommenterade:

HAHAHAHAHA fan att du har nån bild på det :P

2008-02-12 @ 12:23:35

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback