What a day


2008-02-12 - 11:58:46

Sitter just nu i skolans matsal, eller resturang som vi egentligen ska kalla det. Om en halvtimme ungefär är det dags för matteprov. Jag känner mig inte alls taggad, är mest bara trött. I morse var det otroligt kallt ute, 5 minusgrader! Soligt var det också, men det hade hunnit bli molnigt lagom tills jag kom till skolan. I eftermiddag ska jag försöka plugga naturkunskap så att jag är förberedd till provet på fredag. Måste också göra tyskan... Gah, den här veckan alltså..
Nu måste jag i alla fall försöka plugga lite mer matte. Ha en bra dag!


2 KOMMENTARER



Kommentarer
alexandra kommenterade:

fin blogg :D

nyco kommenterade:

:O lycka till o om ud behöver pepp så ska du ju ringa mig >.

2008-02-12 @ 12:27:36

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback