This's just in


2008-02-29 - 17:18:02
De senaste två dagarna har det hänt en hel del. Känns nästan som att det är för mycket att skriva en hel text om, så om det är okej så tänkte jag göra någon form av punktlista..

Onsdag:
♥ Jobbade från klockan åtta till halv fem
♥ Träffade N och hans flickvän helt oväntat efter jobbet. Jag var grymt stressad just då eftersom vi inte hade planerat att träffats plus att jag skulle...
♥  ... träffa min morbror. Vi fikade på ett jättemysigt fik och åt minisemlor.
♥ Kom hem lagom till Grey's Anatomy och sen var det sova som gällde..

Torsdag:
Upp tidigt som tusan
♥ Sista dagen på jobbet för den här gången
♥ Åt lunch med min faster och "farbror". Jättegod thaikyckling med cashewnötter!
♥ Träffade N på Medborgarplatsen (den här gången var det planerat)
♥ Vi åkte hem till E på Lidingö
♥ Hade en jättetrevlig kväll med singstar och massa trevligt folk :)

Fredag:
Sov lääänge!
♥ Mysdag med syrran.

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

haha men det va väll kul o spontant :P asså onsdag

2008-02-29 @ 17:22:34
ell kommenterade:

rackarns! jag glömde greys antomy i onsdags! vilket avsnitt var det?


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback