När jag hör din röst


2008-02-03 - 14:48:35
Idag är det ju som bekant söndag, men eftersom jag har studiedag imorgon unnar jag mig en "lördag" till. Jag hade väl egentligen hoppats på att göra något annat idag än att dega omkring hemma, men ibland blir det inte bättre än så. Annars var det en ganska händelselös kväll igår. Läste ut Om jag kunde drömma vid tre på natten. Den var verkligen jättebra och jag har redan bokat den andra boken i samma serie..

Nu ska jag nog gå och försöka hitta något att äta. Ha en bra dag!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

du skulle gått på bio med mig! men det blev för sent innan jag drog arslet ut nånting och gick dit. så du hade aldrig hunnit in till stan :/

nyco kommenterade:

det e väll soft endå

2008-02-03 @ 18:15:16

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback