Mittwoch


2008-02-06 - 21:35:54
Idag har det inte hänt så mycket. Sov ut ordentligt imorse vilken var otroligt skönt! Hade bara en lektion (matte) mellan 12:30 och 13:40. För första gången var det faktiskt lite klurigt ;) Nästa tisdag är det prov, så jag hoppas att jag har fått klämm på det tills dess. Just nu är det i alla fall en etikuppgift i religion som får all min uppmärksamhet.. Den ska vara klar tills på fredag, och jag tror att jag missbedömde uppgiftens svårighet. Japp, klurigt där med alltså.

Var hos optikern idag också för att prova ut nya linser. Så nu minsann kommer jag se lika bra som en örn.. ;)

Nu ska jag försöka få några till rader skrivna. Sen ska jag börja läsa
den andra boken, som jag fick hämta ut på bibblan idag!

Dagens helt klart bästa låt!
 (Förutom E's låt, som också var bra...)

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

haha lyl -.- iofs försova jag mig idag :P (igen) :O matte klurig för dig det va som fan

2008-02-07 @ 12:23:33

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback