Kashmir


2008-02-19 - 18:49:07
Var i skolan redan lite innan klockan åtta i morse eftersom jag skulle ha utvecklingssamtal. Det gick i alla fall bra, men efter samtalet insåg jag att jag hade nästan 45 minuter på mig innan skolan skulle börja. Så jag satt där, ensam med min dator tills D kom efter typ en halvtimme och höll mig sällskap. Annars hände det inte så mycket i skolan idag. Hade en redovisning om myter på svenskan och en genomgång av EU och FN på samhällskunskapen. Efter lunch och besök hos optikern tumlade jag hemåt. Satte mig framför tv:n för första gången sen typ i söndags och slötittade i en timma. Sedan dess har jag pluggat matte och samlat ihop fakta till den utredande uppsatsen vi ska skriva i skolan. Inte för att skryta (eller jo, just för att skryta), men hittills har jag samlat ihop nästan 20 A4-sidor. Inte illa jobbat på en kvart.. Egentligen borde jag prioritera tyskan, men Kashmir-konflikten är faktiskt intressantare än tysk musik...

2 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

tänker inte säga nåt XD

2008-02-19 @ 23:09:47
ell kommenterade:

nä, jag är på nycos sida. jag tänker inte säga nåt. MEN jag tänker säga...vem är D?


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback