Poker face


2008-12-14 - 17:41:14
En vecka sedan senaste inlägget, galet! Har bara inte haft tid och jag vet inte hur kul det är att läsa om plugg hela tiden.. Det finns det tillräckligt av "i verkligheten", bloggen behöver inte invarderas av det också.. För det är i princip det jag har gjort hela den här veckan, pluggat. Kul att det är femtioelva prov veckorna innan jul.. Men det ska nog gå det här. Är på ett riktigt "jävlar-anamma-humör" just nu.

Lucia kom och gick ganska obemärkt. Skolkören med E och J sjöng fint i fredags, men annars har jag inte haft tid till något firande. Jag som brukade vara en sånn Lucia-galning.. Glitter i håret hade jag på mig en stund i lördags tills det började klia, haha.

[
Vill också bara passa på att säga till alla som inte vet det att jag är bäst på poker ;) Framför allt med den här låten spelandes i bakgrunden kan ingen stoppa mig! ]

Puss på er tills vi hörs igen! Nu ska jag återgå till örats anatomi.. (Skulle gärna vilja byta ut "örats" mot "Grey's")

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback