A, baby!


2008-12-06 - 00:14:57

Jag gjorde det faktiskt, tog blodprov! Riktigt stolt över mig själv är jag, och numera vet jag att jag tillhör den stolta skara människor som har blodgrupp A. Vanligaste blodgruppen, vilket är bra både ur givar- och mottagarperspektiv. Behöver inte vara så orolig för att det ska bli blodbrist alltså :)

Shopping blev det som sagt som belöning. Dock inget till mig själv, bara julklappar. Jag var på ovanligt givmilt humör idag. Det visade sig framför allt när mamma klockan 20:50 ser att hon glömt att köpa dippmix. Vem är inte snäll och springer till affären fem minuter innan de stänger? Jag, såklart!


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback