Röd, gul, grön <3


2008-08-24 - 18:44:47
Har inte bloggat på några dagar, men det har inte hänt så mycket nu sista dagarna på lovet mer än att världens bästa tjejer var hemma hos mig igår på middag. Hade skojjat lite med dem genom att de alla fick varsin färg som "dress code". Blev visst lite förvirring när de alla insåg att de inte hade samma färg, haha. Trevlig hade vi det i alla fall! :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag inte kunnat göra någonting eftersom jag fick sånna j-vla blåsor under fötterna efter att ha gått/sprungit till bussen i högklackat när jag skulle hämta tjejerna igår... Men men, vill man vara färgglad får man lida pin!

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Kinga kommenterade:

jätte mysig blogg du har vännen!

Towe kommenterade:

Du var jättefin, allt var jättefint =) Du måste lägga alla bilderna i vår delade mapp! <3

2008-08-24 @ 19:04:21
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se/
ell kommenterade:

Helt underbart mysigt var det! Saknat er alla tillsammans! Maria måste hälsa på då och då.

2008-08-24 @ 20:54:38
Blogg/hemsida: http://ellwandahl.blogg.se/

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback