080814 - Torsdag


2008-08-14 - 13:50:33

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.. Har börjat på det här inlägget flera gånger, för att sedan radera det jag skrivit och börjat om igen.. OS kanske är inressant att skriva om? 2 silver och ett brons hittills, inte fy skam! Hoppas att det blir fler medaljer framöver, särskillt med tanke på att friidrotten inte ens har börjat än.

Förutom att följa rapporteringen från Kina, försöker jag ta vara på de sista dagarna av sommarlovet. Om lite mindre än två veckor är det dags för andra året på gymansiet, vilket känns jättekonstigt! Att det har gått drygt ett år sedan skolavslutningen i nian är helt otroligt.. Var har tiden tagit vägen?!


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback