Write me


2008-04-12 - 16:55:35

Idag känner jag mig inte direkt på topp, så tyvärr kunde jag inte träffa N. Hoppas att jag är bättre tills på måndag så att vi kan träffas i veckan.

Jag hade inte direkt något att göra för en stund sedan så jag började läsa gamla inlägg jag skrivit. Insåg att jag var mycket bättre på att skriva i bloggen förut, så nu har jag fått lite inspiration igen så jag hoppas att det börjar ramla in inlägg lite oftare igen. Är också sugen på att göra om designen, igen. Vet dock inte riktigt vad jag ska göra, men lite förändring är jag sugen på...


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Dress Like a Princess kommenterade:

Mycket fin blogg :)

Dress Like a Princess kommenterade:

Tack :)

2008-04-12 @ 17:34:33
Blogg/hemsida: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Rebecca kommenterade:

fin header :)

2008-04-12 @ 18:24:58
Blogg/hemsida: http://henness.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback