Party party


2008-04-27 - 20:00:43
Lite galen är jag nog allt för idag har jag spenderat drygt fem timmar på att göra gamla nationella prov i matematik B. Jag kan, utan att överdriva, säga att det känns som att tusen getingbon har flyttat in i mitt huvud, det surrar som tusan! Ska ta en paus nu (för nej mina vänner, jag är fortfarande inte klar) och äta lite middag. Sedan får vi se om det blir lite mer matte. Annars vore det ju smart att förbereda presentationen av boken jag skulle läst på engelska tills imorgon och kanske försöka förbereda någonting som vi i festkommitén kan säga imorgon när vi ska berätta för klassen vad vi ska göra för roligt tillsammans..
Men som sagt, en välbehövlig middag är det dags för nu. Trevlig kväll på er allesammans!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback