Nice surprice


2008-04-10 - 17:11:06
Idag var det lite finare väder igen till skillnad från de senaste dagarnas snöslask. Har märkt att jag börjar bli mer påverkad av vädret, tecken på att jag börjar bli gammal?

Fick också en liten halv chock idag när jag satt på bussen till skolan. Helt plötsligt kommer någon och rycker i min tidning som jag är totalt inne i. Efter att hjärtat hoppat tillbaka från halsen inser jag att det är N som missat sin buss och bestämt för att åka "min" buss några stationer istället. Det var väl typ, en månad sedan vi sågs sist? Hann inte prata så mycket med tanke på att vi bara åkte bussen tillsammans i någon minut. Men sa i alla fall att vi ska träffas i helgen, vilket jag verkligen hoppas!

Nu ska jag försöka få min andra dator att fungera igen och sen blir det firande av syrran som fyller fjortis idag!
Trevlig kväll! :)

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

:O fyllde hon fjortis igår? HÄLSA FRÅN MIG >.

2008-04-11 @ 08:53:13

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback