My birthday


2008-04-21 - 17:17:46
image354
Tack för alla fina meddelanden jag fick igår!

Hade en lugn och skön födelsedag igår med fint väder och mys med familjen. Är tyvärr fortfarande sjuk och var hemma från skolan idag också, men börjar må bättre nu. Jag har inte varit sjuk på flera månader så det verkar som att allt kom på en gång nu istället. Lite typsikt med tanke på att det är en hel del att göra i skolan just nu, men det är det ju alltid iofs.

Efter att ha latat mig i flera dagar har jag faktiskt fått otroligt mycket gjort idag. Städat, pluggat, ringt viktiga samtal och almänt försökt komma tillbaka in i vardagen har stått på schemat idag. Dock har jag två prov imorgon, och jag kan inte direkt säga att jag känner mig förberedd. Men dagen är fortfarande ung, så några timmar med pluggande hinner jag med!

1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

jag ringde >.

2008-04-21 @ 17:46:41

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback