Katten Findus?


2008-04-19 - 17:34:03
Var och varannan minut kommer jag på viktiga saker som jag måste göra, men har förträngt. Men jag tycker att jag får vara lite oansvarsfull idag eftersom det faktiskt är min sista dag som 16-åring. Jo, för imorgon fyller jag 17. Inte direkt någon beaktansvärd ålder, men det är i alla fall ett steg framåt, haha. Synd bara att jag är sjuk, annars hade det ju varit roligt att hitta på något på födelsedagen med tanke på att den bara inträffar en gång om året. Tror att jag ska bli som Katten Findus, hade inte han flera födelsedagar? Pannkakstårta vill jag också ha!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

vi kan absolut hitta på något imorgon tkr jag! ring om du är friskare!

Towe kommenterade:

Självklart gör vi något om du mår bättre- ring mig med =)

2008-04-19 @ 23:57:49
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback