Better Than Me


2008-04-11 - 18:20:27

I morse kände jag mig inte direkt på topp och med tanke på att flera i min familj är sjuka just nu så stannade jag hemma från skolan idag. Känner nu att det var ett riktigt bra beslut, så kanske klarar jag mig från att bli riktigt sjuk.

Så jag har inte gjort så mycket idag. Tog en promenad på förmiddagen för att köpa lunch och sedan har jag spenderat tiden framför tv, lyssnat på musik och pratat i telefon med S. Har i all fall "hittat" lite ny musik som jag sitter och lyssnar på just nu.. Tänkte att jag skulle länka till några:

Estelle Ft Kanye West - American Boy
Jordin Sparks ft Chris Brown - No Air
Hinder - Better Than Me


1 KOMMENTARER



Kommentarer
nyco kommenterade:

men om du e sjuk hur ska vi då kunna göra nåt? =(

2008-04-12 @ 00:22:57

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback