Better in time


2008-04-09 - 11:16:56
Som vanligt på onsdagar har jag ju sovmorgon och idag sov jag ännu längre än vanligt. Har fortfarande inte riktigt ställt om mig efter New York, men det blir lite bättre för varje dag.
Igår ringde också en viss S som jag inte pratat med sedan innan jag åkte. Vi pratade i över två timmar vilket gjorde mitt öra ordentligt rött, men det var det värt, haha.

Nu måste jag börja fixa mig, för snart går bussen. Ska ha matte och sedan skriva en insändare på tyska. Usch, är inte alls föreberedd, men det är lika bra att få det avklarat.
Ha en bra dag!


Leona Lewis - Better In Time

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback