Åter på svensk mark


2008-04-05 - 21:13:03
image350
Sedan tidigt i tisdags är jag återigen på svensk mark. Dock har det varit så mycket att göra och ta tag i att bloggen har kommit i skymmundan. Jag har fortfarande inte riktigt ställt om kroppen efter att förflyttats mellan tidszonerna och mina väskor står fortfarande ouppackade. Ganska stor anledning till det är att våran tvättmaskin gick sönder, men jag har också varit så otroligt lat. Visst är det skönt att vara hemma igen och träffa familjen och vännerna, men att strosa runt på gatorna i Downtown med solen i ansiktet, en chailatte i handen och mysiga små butiker vart man än vänder sig, det är helt oslagbart. Det blev en hel del shopping, visar senare, såklart. Vi hade sammanlagt drygt 20 kilo packning när vi åkte dit, och kom hem med drygt 80. Haha, det är helt gaalet!
Vinkade till alla där hemma gjorde vi också, som ni kan se på bilden här ovanför. Mitt på Times Square fanns det en webcamera, så den passade vi på att vinka i.

Jag har såå mycket mer att skriva, men jag tänker vänta tills jag har redigerat klart bilderna från resan. Det blir mycket roligare då!

4 KOMMENTARER



Kommentarer
Angel kommenterade:

FIN BLOGG :)

Mickan kommenterade:

Då får jag väl säga välkommen hem då. :) Hoppas du haft en trevlig vistelse i NY.
Trist att tvättmaskinen gått sönder.
Jättefin blogg btw. :)

2008-04-06 @ 00:16:00
Blogg/hemsida: http://angel-like.com
ell kommenterade:

:D MY BABY!

2008-04-06 @ 00:19:56
Blogg/hemsida: http://ellwandahl.blogg.se
magda kommenterade:

fusk ja vill också till NY =P hoppas du hade de trevligt..

2008-04-06 @ 12:46:06

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback