And it burns burns burns


2008-04-30 - 18:19:21
image357
Har inte uppdaterat på några dagar nu men det har faktiskt varit skönt att bara leva lite, utan massa måsten.

I måndags var det ganska onödigt att gå till skolan eftersom vi inte gjorde något seriöst. Dock fick flickorna se en alldeles underbar version av Grease som jag hade med mig. Haha, ovärderligt! Efter skolan fikade jag med E på söder och vi träffade "Söt pojke Hornsgatan". Sammanfattningsvis en riktigt trevlig dag.

Tisdagen bjöd på nationella prov i engelska på förmiddagen. Inte något att hurra för direkt, men det är skönt att ha det gjort. Efter lunchen var det lektion i livräddning på Erisksdalsbadet.

Idag är det ju Valborg, men som det ser ut just nu blir det en riktigt lugn kväll. E ville att vi skulle träffas, men jag har ont i fötterna och jag har inte heller lust att gå omkring i mina "svarta ballerinaskor". S ringde också, suck. Varför är det så svårt att släppa taget?

1 KOMMENTARER



Kommentarer
maria kommenterade:

Så lite så.
Fasen vilken läcker bild !


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback