Photo of the city


2007-09-22 - 18:55:22
image190
Som sagt åkte jag och E in till Stockholm och fotograferade. Anledningen var att vi har ett uppdrag i kursen digitalt foto att "möblera om i Stockholm". Men ska alltså flytta byggnader och liknande i Photoshop. Ett riktigt roligt uppdrag tycker jag och nu har jag suttit i nästan sex timmar och fixat med min bild. Är inte riktigt fördig än, men tänker nog vänta med att fortsätta tills imorgon. Ibland blir jag "blind" av att ha kollat på samma foto i flera timmar. Kanske kommer på något nytt att fixa på den imorgon. Bilden här ovan är inte bilden jag ska använda, men jag tycker att den blev ganska bra ändå. Har inte gjort något med den annat än gjort den svartvit och lagt på text och skugga.

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Angelicas Closet kommenterade:

Du är utmanad att visa upp dina skärp.
Spana in http://angelicascloset.blogg.se/1190552716_skrp_dig.html


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback