Nyrik


2007-09-29 - 18:49:51
Lyckokänslan är total när jag nyss hittade pengar i en byrålåda som jag totalt glömt bort. Var inte så lite heller, så jag är väldigt glad just nu! Rekomenderas starkt att "glömma bort" pengar ibland som man sedan hittar när man bättre behöver dem.
image192
Igår köpte jag denna mössa från Gina tricot. Den första saken jag shoppat på väldigt länge. Den kommer bli riktigt mysig i vinter.

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum. Kanske hittar fler undangömda pengar i hörnen :P

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Sofiie kommenterade:

Mössan ser jättemysig ut.. är på jakt efter en mössa till vintern så jag ska nog kolla in den där på Gina snart.

JohannaC kommenterade:

Sofiie: Ja, den är jätteskön! :)

2007-10-01 @ 17:49:34
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback