Martin Birck


2007-09-19 - 17:10:15
image188
Sitter just nu och förösker läsa klart Martin Bircks ungdom. Det är uppgift i Svenska A att ha läst klart den tills imorgon och tagit ut ett antal citat plus kommenterat dem. Pew, precis när matten i alla fall är avklarad. Kan väl säga att det gick sådär. Kunde inte det sista taletl, men det var jag inte ensam om. Hörde dock svaret efteråt, och blev så sur över att jag inte hade listat ut det. Jag har en förmåga att krångla till allt.

På bussen hem tog jag sällskap med O. Han hade också precis slutat för dagen. Vi bor väldigt nära varandra, så vi pratade under hela hemresan. Trevligt, trevlig.

Nu ska jag återgå till min läsning. Skriver mera sen.

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback