Liite bättre


2007-09-03 - 21:17:00
Idag har jag bara försökt att ta det lungt och kurera mig. Det har blivit många koppar te och flera avsnitt av Heroes. Har snart kollat klart på hela serien, lagom tills den börjar om igen på TV4. Blev otroligt glad när jag läste att fyran köpt in min nu mera favoritserie. Jag hoppas att ni sitter som fastklistrade vid tv-apparaterna på onsdag klockan 21.00.

Imorgon pallrar jag mig i alla fall iväg till skolan. Har planerat en lite roligare outfit än vanligtvis till imorgon. Hoppas jag hinner lägga in en bild innan jag rusar till bussen. Nu ska jag ta en skön dusch och sedan lägga mig och
läsa. God natt!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback