Födelsedagskalas


2007-09-25 - 18:41:14
Hade jättetrevlig igår när vi firade S som fyllde år. Jag överraskade honom genom att stå utanför hans skola när han slutade och sedan följde jag med honom hem. Efter ett tag började fler gamla vänner att komma dit också. Det blev som en liten mini-återförening med gamla kompisar jag inte träffat på ett tag. Kom inte hem så jättesent, men tillräckligt för att inte hinna plugga något mer inför provet, men jag tror att det gick bra i alla fall. Fick tillbaka resultatet från matteprovet vi hade förra veckan som jag var helt hysterisk över. Fick MVG, vilket jag inte hade räknat med. Skönt att känna att hårt pluggande ger utdelning i alla fall.

Nu blir det middag och sedan Idol och de desperata hemmafruarna. Trevlig kväll på er!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback