Äventyr


2007-09-09 - 11:55:01
image181
De närmaste dagarna ska jag tillbringa med min nya klass på Barnens Ö. Meningen är att vi ska lära känna varandra bättre. Jag är lite klyven inför den här "utflykten". Känns nästan lite för tidig att spendera nästan tre hela dygn med folk man inte känner. Men det är ju det som är meningen, så det blir nog kul i alla fall. I min gamla klass hade jag kännt de flesta i sju år innan vi hade våran första klassresa...

Nästan hela dagen idag går ju då till att packa. Tycker inte att det är det roligaste man kan göra en söndag, men vi åker så tidigt imorgon att det måste vara klart ikväll. Vi har blivit tillsagda att ta med varma kläder, men badkläder kan vi också ta om vi vill... Tror nog inte det, haha. Fy sjutton vad kallt.

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback