Apologize


2007-09-23 - 13:42:36
Ännu en dag fylld av plugg. Känns som att det nästan är det enda jag gör nu för tiden. I morgon ska jag i alla fall hinna träffa S som fyller år. Han vet inte om det än, men vi är några stycken som ska överraska honom. Tyvärr har jag ett stort historiaprov på tisdag, så egentligen borde jag plugga hela kvällen imorgon, men men. Får se om jag hinner med både och. Ska försöka göra så mycket som möjligt idag, men vädret är så fint och jag är sugen på att sticka ut och jogga en sväng. Har inte gjort det sedan skolan började.

Medan jag brottas med mina bekymmer att få tiden att räcka till kan ni ju lyssna på min favoritlåt just nu. Den gick på repeat i mitt rum hela dagen igår! I present to you, One Republic ft. Timbaland med Apologize.

1 KOMMENTARER



Kommentarer
anne kommenterade:

Åh jag älskar den där låten! Den e ju så fin..


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback