Vardagslyx!


2007-10-15 - 15:34:47
Nu har jag precis ätit en jättegod ost- och skinksallad och ska snart sticka hemifrån igen. Bestämde mig för att gå tidigt från skolan idag. Vi hade inga obligatoriska lektioner efter lunch, bara workshop, så jag gick. Har en underbar pluggfri dag idag. Känner att jag verkligen behöver lite mer ledigt. Egentligen tänkte jag sticka iväg och träna, men det får bli ett besök hos min hudterapeut för en ansiktsbehandling. Lyx!

Bjuder på en låt som sjöngs flitigt i
fredags :)


The Police - Every breath you take

2 KOMMENTARER



Kommentarer
Anonym kommenterade:

låten var bra har aldrig hört den förut !

JohannaC kommenterade:

Ja, visst är den bra! :)

2007-10-21 @ 11:32:40
Blogg/hemsida: http://johannac.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback