Slappardag


2007-10-20 - 18:28:05

Igår kom jag hem i okej tid, så jag var inte trött idag. Men jag har ändå tagit det lugnt och mest suttit framför tv:n och datorn. Valde att ha min "slappardag" idag, för imorgon blir det plugg hela dagen. Har historiaprov på tisdag som jag inte ens har börjat förbereda mig till. Fy Johanna, inte bra. Men men, jag får ta igen förlorad tid imorgon. Då ska inget få störa mig. Har röjt upp i rummet. Tycker att det är jätteviktig att ha trevligt runt om mig när jag ska plugga. Kan inte koncentrera mig om det är för stökigt.

image210
Ikväll blir det mys framför tv:n med chips och dipp. Inte bra för hyn, men ibland får man unna sig lite extra..

3 KOMMENTARER



Kommentarer
emmaa kommenterade:

Neej chips me dipp och mys blir nästan aldrig fel , trevlig kväll :D

lisa kommenterade:

Va skönt med slappardag! :)
Kram

2007-10-20 @ 20:43:55
Blogg/hemsida: http://lisagood.blogg.se
charlotte kommenterade:

åh vad gott med svenska chips!!

2007-10-23 @ 15:11:46
Blogg/hemsida: http://www.topnoir.blogspot.com

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback