Oktoberfestivalen


2007-10-15 - 09:30:53

image206På tyskan i skolan har jag just nu ett uppdrag att lära mig så mycket som möjligt om ett tyskt "fenomen". Det var lite svårt att välja, men nu har jag bestämt mig för att skriva om Oktoberfestivalen. Vet nästan ingenting om den, så det blir en utmaning. På fredag är det skriftlig redovisning på lektionstid. Jag måste alltså lära mig allt så bra att jag kan skriva en text på tyska på lektionstid, utan att använda stödord eller andra hjälpmedel.

Någon som varit där?


3 KOMMENTARER



Kommentarer
Karin kommenterade:

nope

Visions Of Johanna kommenterade:

Jobbigt, hoppas det går bra för dig med :)

2007-10-15 @ 14:19:42
Blogg/hemsida: http://visionsofjohanna.blogg.se
Amanda kommenterade:

Har inte vart där, fin bild i alla fall! =)

2007-10-15 @ 15:19:04
Blogg/hemsida: http://shoppingbloggen.com

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback