Höstkänslor


2007-10-28 - 18:20:04
Idag har jag bara försökt att ta det lungt och latat mig så mycket som möjligt. Idag är nästan den enda dagen på lovet som jag riktigt kan vila ut mig, för på tisdag börjar jag jobba och imorgon har jag massa plugg att göra. Men jag ska inte klaga. Gillar verkligen mitt jobb, och det inte precis som att jag blir tvingad att gå dit.
image219
Det känns som en riktigt höstruskig dag i dag. Vinden viner runt knutarna och det sista tecknet på sommar, sommartiden, är idag förbi. Men det var riktigt skönt att vakna imorse klockan nio och inse att klockan bara var åtta. Lyx!

0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback