Fystest


2007-10-18 - 17:30:50
image209
Ja, jag säger då det. Mörbultad är väl rätta ordet för hur jag känner mig just nu. Men det gick faktiskt mycket bättre än jag trodde det skulle göra och jag känner mig superstolt. Visst, resultatet är verkligen inget att skryta med, men bättre än jag förväntat mig. Nu gäller det bara att bli ännu bättre tills vi gör testet igen i vår. Jag och T kom överrens att vi ska skaffa gymkort och träna tillsammans. Mycket roligare om man är två!

Nu ska jag göra massa tyska. Har prov imorgon, och jag har inte ens börjat plugga. Illa..

1 KOMMENTARER



Kommentarer
Madeleine kommenterade:

Vilken fin blogg du har :)


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback