Crazy day


2007-10-27 - 16:06:12

Igår var jag alltså på gymmet för första gången. Lite pirrigt var det ju eftersom jag inte hade en aning om hur det skulle gå till med allt. Men min instruktör var jättebra och förklarade allt, så nu är jag värsta proffset! (eller inte ;P) Han gjorde upp ett träningsprogram till mig som jag ska föja. Så idag har jag ont i muskler jag inte ens visste att jag har, men jag kan säga att nu vet jag precis var jag har dem!!

Det hände en mycket konstig sak igår också. På natten drömde jag om A (som jag inte har träffat på jättelänge), och gissa vem jag träffar på busshålllplatsen på morgonen om inte A! Hon skulle ta en annan buss, så vi hann bara säga hej lite flyktigt. Sen när jag hade varit på gymmet, och satt på bussen hem, kliver A på helt plötsligt! Andra gången vi träffas under dagen. Jag går av en hållplats tidigare för att träffa farmor som är och passar mina kusiner. Snälla farmor bjuder oss sen på fika på ett café. Det konstiga är bara att A jobbar på det caféet, så när hon kom till jobbet, satt jag där!! Från att inte ha träffat henne på jättelänge, till att ha drömt om henne + plus träffat henne tre gånger på samma dag! Det är ju inte så lite mysko!!


0 KOMMENTARER



Kommentarer

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback