Tüchtig


2007-11-04 - 19:22:37
Så, nu har jag faktiskt pluggat en hel del. Känner mig riktigt stolt. Hann även måla naglarna och eftersom S ringde, blev det ett välbehövligt avbrott i pluggandet. Var skönt att bara snacka om ingenting i någon timme. Sen var det bara att köra på igen. Men nu är jag i alla fall klar med engelskan och matten. Det får faktiskt räcka så.. Får väl jobba extra hårt i skolan nu de första dagarna efter lovet. Man blir lite nervarvad när man har lov, så det ska nästan (notera nästan..) bli skönt att börja igen. I alla fall ska det bli kul att träffa flickorna igen :) I've missed U!! <3

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

yeeeeeeey! i have missed you too! se you tomorrow babe!

Sossefine kommenterade:

jag har saknat dig också :D

2007-11-05 @ 09:01:12
Blogg/hemsida: http://enifessos.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback