Plugghelg


2007-11-24 - 15:26:03
image253
Välkommen Johanna till en helg enbart fylld med plugg, plugg och åter plugg. Den resterande tiden fram till jul är det så mycket skolarbete att göra att jag inte ens orkar tänka på det. Idag har jag börjat på min religionsjämförelse och efter två timmar har jag inte skrivit längre än till: "Jag ska jämföra kristendomen med...." Hur tusan ska det här gå? Har övertalat mig själv om att jag måste bli klar med den första etappen på arbetet nu under helgen, annars kommer jag aldrig hinna med allt som ska göras. Lyckos de som kan göra vad de vill idag!

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

eller så gör man som man vill och tar skolarbetet senare, dör av stress och börjar kalla sig Ellen..
oh, me? no way!

ell kommenterade:

:O BIBELN! JOHANNA DU PLUGGAR IHJÄL DEJ!!!

2007-11-24 @ 21:02:26
Blogg/hemsida: http://ellenw.bilddagboken.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback