Min söndag


2007-11-18 - 22:11:48
image247
Idag blev det Fotomässan för hela slanten. Efter många inspirerande utställningar, föreläsningar och människor är jag ganska slut i knoppen. Tack så mycket med hjälpen igår, men det var så lång kö att jag inte hann få min bild utskriven. Tvåan vann en knapp vinst, så det var den bilden jag hade tagit med mig.

De senaste timmarna har jag i alla fall spenderat med att irritera ihjäl mig på att min iPod bestämde sig för att sluta fungera. Eller ja, den gick inte att stänga av. Men efter mycket övertalande lyckades jag tillslut få den att göra som jag ville. Allt löser sig, bara man använder en lugn ton. ;)

Tänkte att jag skulle kolla på Taking Lives ikväll, men jag hinner inte. För innan jag går och lägger mig ikväll ska jag hinna att städa mitt rum (det är en total röra efter mitt iPod-utbrott), läsa igenom tyskaläxan, duscha och gärna hinna läsa några sidor i en bok vi läser i svenskan. Ja, trevlig söndagskväll på er också...

2 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

Hon lever :D men hon städar och pluggar. jag är besviken på dej flicka lilla..

Towe kommenterade:

Tih! Min favoritbild vann :D Jag hann inte skriva men ja älskade den. Kan inte jag få ha den som bakgrund på min dator?

2007-11-19 @ 08:53:27
Blogg/hemsida: http://towiss.blogg.se

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback