Jag ser det snöar


2007-11-10 - 15:24:49
image226
Börjar vakna till lite nu. Har varit seg ända sedan jag vaknade vid halv elva i morse. Typisk slappardag med flera timmars slösurfande och godisätande. Ska väl göra något vettigt snart, som att tex städa mitt rum. Under vardagarna släger jag bara in saker här, vilket resulterar att på lördagsmornarna vaknar jag upp i ett totalt kaos.

Dagens bästa är i alla fall att det ligger snö på marken. Allt blir så mycket mysigare när det har snöat. Dagens negativa är dock att jag inte har hittat några vinterskor än, suck.

1 KOMMENTARER



Kommentarer
ell kommenterade:

men dom på wedins?


Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback