I skolan


2007-11-13 - 12:11:41
Är i skolan och pluggar matte. Känns ju lagom roligt.. Men men, det måste ju göras också.
Har precis haft föreläsningar i två timmar och lunch med flickorna♥.
Snön yr utanför fönstret och innan kunda man knappt se ut för att det snöade så mycket. Bussen var försenad imorse, så det blev en kvarts extra väntan i snöovädret. Antar att det så här det kommer att vara på mornarna i vinter. Är ju inte van att åka buss till skolan eftersom jag gick hela grundskolan i en skola som ligger bara några hundra meter från huset.
image244
Nähä, nu måste jag göra matte. Hade fler tal än jag trodde tills imorgon..

3 KOMMENTARER



Kommentarer
Linnean kommenterade:

Hej!
Jag undrar vad typsnittet du använt till texten "mitt ensamma liv" heter. Har du laddat ner den någonstans tro?

Lycka till med matten :)
Mvh Linnea

Sara kommenterade:

Ja verkligen! Hon är inte dum inte.

Tack för kommentaren=)

2007-11-13 @ 12:32:20
Blogg/hemsida: http://mrsp.blogg.se
Sossefine kommenterade:

nu får du en till kommentar :D

2007-11-13 @ 12:32:46
Blogg/hemsida: http://enifessos.blogg

Kul att du vill kommentera det här inlägget!
Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Adress till blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback